رصد بازار خودروهای کارکرده

قیمت « دانگ فنگ S30 » کارکرده در بازار

کدخبر: ۴۲۷۳۵۷
دانگ فنگ S30 یک سدان ساب کامپکت چینی است که نخستین بار در سال 2010 معرفی شد و در سال 2013 یک فیس لیفت را تجربه کردو پس از آن برای بازار کشورمان در نظر گرفته است.
قیمت « دانگ فنگ S30 » کارکرده در بازار

به گزارش اقتصادنیوز؛ این خودرو از مجموعه محصولاتی است که با رعایت استانداردهای مختلف طراحی، ایمنی و تجهیزات رفاهی مناسب طراحی شده است.

دانگ فنگ S30 موتور به کار رفته در دانگ فنگ S30 همان موتور TU5 است که در H30 کراس هم به کار رفته و حجمی معادل 1.6 لیتر و 4 سیلندر دارد و می‌تواند 105 اسب بخار قدرت تولید کند و 142 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این قدرت به وسیله جعبه دنده اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. عملکرد این سیستم کاملا متوسط است و تنها برای مسیرهای شهری و معمولی کافی است.

در نقد و بررسی دانگ فنگ S30 برای بخش ایمنی، می توان امتیاز خوبی را به این سدان تازه نفس داد. این خودرو از امکانات ایمنی خوبی بهره مند هست که در ادامه به‌تمامی آن ها خواهیم پرداخت. دانگ فنگ S30 دارای چهار کیسه هوا است که نسبت به رقبای خود این‌یک مزیت محسوب می شود. ترمزهای S30، دارای دیسک خنک شونده هستند که از سیستم  های ABS و EBD نیز بهره می برند.

برخی از تجهیزات ایمنی و رفاهی این خودرو شامل «کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم صوتی مجهز به صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی با قابلیت پخش فایل های تصویری و دارای پورت AUX ،USB و GPS، کارت SD و بلوتوث، 4عدد بلندگو و 2عدد تیوتر، چراغ های عقب LED دار و چراغ های جلو LED کریستالی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، صندلی چرمی کرم، روکش چرمی غربیلک فرمان، تزئینات طرح متال، آیینه های جانبی و سپرهای هم رنگ بدنه، آینه های جانبی برقی، گرمکن دار دارای راهنما، رینگ اسپرت آلومینیومی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی در 6 جهت، صندلی های عقب تاشو، جا عینکی، کامپیوتر سفری، چراغ مطالعه جلو و عقب و سان روف برقی» می شود.

اقتصاد نیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی این خودرو پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

دانگ اینفو

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید