رصد بازار خودروهای داخلی؛

عبور206 صندوقدار ازمرز 280 میلیون + جدول

کدخبر: ۴۳۶۴۸۶
اقتصادنیوز: امروز شش شهریور 1400 بازار خودرو با رشد قیمت در خانواده 206 آغاز شد.
 عبور206 صندوقدار ازمرز 280 میلیون + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که علاوه بر خانواده 206 در میان خانوده سمندLX هم امروز از رشد قیمت جانماند و رشد 2 میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد.

رشد قیمت محصولات ایران خودرو در اولین روز هفته جاری در حالی شکل گرفت که این شرکت روزهای آخر هفته گذشته را بدون تغییر به پایان رسانده بود، اما امروز و با افزایش نرخ دلار محصولات ایران خودرو نیز پس از چند روز آرامش شکل صعودی به خود گرفتند.

ناآرامی شکل گرفته در بازار در حالی است که بسیاری امیدوارند که روند چندان دوام نداشته باشد و با تغییرات سیاسی و دیپلماتیک شاهد مهار بازار ارز و در نهایت بازارهای دارایی از جمله بازار خودرو باشیم.

روند بازار نشان دهنده آن است که بازار خودروهای پرتیراژ تا حدود زیادی در انتظار تغییر و تحولات در بخش‌های دولتی مرتبط با صنعت خودرو است. این امر سبب شده است که تا حدود زیادی فروشندگان و خریداران در نوعی بلاتکلیفی به سر ببرند.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمندLX  » ، «سمند LX با موتورEF7  » و «سمند سورن» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 206 صندوقدار» با افزایش یک میلیونی امروز با قیمت 281 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

«پژو 206 تیپ 5» نیز در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز رشد دو میلیونی قیمت در بازار داشت و در بازار  288 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر امروز «پژو 206 تیپ 2» نیز امروز در بازار افزایشی دو میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 252 میلیون تومان رسید.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمندLX » نیز در بازار دو میلیون گران شد و قیمت آن به 242 میلیون تومان رسید. در این میان «سمند LX با موتورEF7  » هم بدون تغییر در بازار 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  در میان خودروهای پرتیراژ ایران «سمند سورن» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار با قیمت 265 میلیون تومان عرضه شد. اما در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس» هم در بازار 310 میلیون تومان قیمت گذاری شد. 

 

ایران 6

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید