رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت پرتیراژهای سایپا در بازار + جدول

کدخبر: ۴۴۵۱۵۴
اقتصادنیوز: محصولات سایپا امروز 12 مهر 1400 بدون تغییر در بازار عرضه شدند تا به این طریق همراه با ایران خودرویی ها در بازار بدون تغییر عرضه شوند.
قیمت پرتیراژهای سایپا در بازار + جدول

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ استپ قیمتی محصولات سایپا در حالی زده شد که امروز دلار نوسان رو به بالا داشت، اما این نوسان رو به رشد نتوانست قیمت خودروهای سایپا را افزایشی کند و سایپایی ها در بازار درجا زدند. روند کند شدن رشد قیمت سایپایی ها در بازار از روز گذشته زده شد و امروز شاهد استپ قیمت در بازار بودیم. به گفته فعالان بازار خودرو هرچند بازار خودرو به ثبات رسیده، اما عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود صورت می گیرد و خریداران و فروشندگان فعلا تمایلی به خرید از خود نشان نمی دهند، هرچند شاید این بی رغبتی را بتوان به پایان تعطیلات تابستانی و سفرهای تابستانی نیز نسبت داد، اما انتظار برای رسیدن به یک ثبات نسبی عمده دلیلی فاصله گرفتن خریداران از بازار محسوب می شود. ثباتی که به مشخص شدن زمان مذاکرات و نهایی شدن وضعیت مذاکرات از یک سو و از سوی دیگر به تعیین تکلیف طرح ساماندهی خودرو گره خورده است.


بیشتر بخوانید: ترمز رشد قیمت ایران خودرو کشیده شد


وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی صورت گرفته «شاهین» که روزهای گذشته شکل استپ به خود گرفته بود امروز به این روند ادامه داد و بدون تغییر و با قیمت 343 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر توجه به روند بازار امروز محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز  «کوییکR» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 174 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر قیمت «کوییک معمولی» هم امروز در بازار امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار  با قیمت 172 میلیون تومان عرضه شد.   

 «تیبا 2» معمولی هم بدون تغییر در بازار 161 میلیون تومان قیمت گذاری شد. همچنین با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «تیبا صندوقدار» امروز در بازار بدون تغییر قیمت 146 میلیون تومان قیمت خورد.  «ساینا» نیز امروز در بازار  159 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 

سایپا12

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید