رصد بازار خودروهای داخلی؛

ترمز رشد قیمت ایران‌خودرو کشیده شد + جدول

کدخبر: ۴۴۵۱۴۳
​اقتصادنیوز: بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 11 مهر 1400 پس از دو روز افزایش قیمت امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
ترمز رشد قیمت ایران‌خودرو کشیده شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ استپ قیمتی پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی زده شد که نرخ دلار نوسان رو به بالا داشت و بسیاری تصور می کردند که این امر می تواند موجب افزایش قیمت هرچند اندک خودور در بازار شود.

 ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که علاوه بر محصولات ایران خودرو امروز سایپایی ها از رقیب خود پیروی کردند و بدون رشددر بازار عرضه شدند. 

هرچند بازار خودرو به ثبات رسیده اما به گفته فعالان بازار خودرو عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود صورت می گیرد و خریداران و فروشندگان فعلا تمایلی به خرید از خود نشان نمی دهند، هرچند شاید این بی رغبتی را بتوان به پایان تعطیلات تابستانی و سفرهای تابستانی نیز نسبت داد اما انتظار برای رسیدن به یک ثبات نسبی عمده دلیلی فاصله گرفتن خریداران از بازار محسوب می شود. ثباتی که به مشخص شدن زمان مذاکرات و نهایی شدن وضعیت مذاکرات از یک سو و از سوی دیگر به تعیین تکلیف طرح ساماندهی خودرو گره خورده است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است امروز محصولات ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند با این شرایط می توان گفت  «رانا پلاس» امروز 272 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  «دنا معمولی» هم با قیمت 327 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  نیز روز آرامی را سپری کرد و 467 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز « پژو 206 تیپ 2» نیز  یک بدون تغییر در بازار 249 میلیون تومان معامله شد. «پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار»  امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. ارزیابی های بازار نشان دهنده آن است که این دو خودرو به ترتیب با قیمت291 میلیون تومان و 288 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و بدون افزایش در بازار با قیمت 265 میلیون تومان قیمت گذاری شد.   «سمند سورن پلاس» هم امروز  309 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.  

ایران 12

 

 

 

 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید