رصد بازار خودروهای داخلی؛

ترمز رشد قیمت محصولات بازار ایران خودرو برید + جدول

کدخبر: ۴۴۴۶۱۳
اقتصادنیوز: بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 10 مهر 1400 برخلاف روزهای گذشته با رشد 1 تا 6 میلیونی در بازار عرضه شدند.
 ترمز رشد قیمت محصولات بازار ایران خودرو برید + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که بازار روند رشد قیمتی را از سرگرفته و این امر را می توان در میان محصولات سایپا نیز مشاهده کرد، بطوریکه سایپایی ها نیز امروز رشد 2 تا 4 میلیون تومان را در بازار تجربه کردند و یک چرخش کامل در بازار داشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای قیمت دلار در بازار امروز عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو هم روند صعودی به خود گیرد و با رشد در بازار عرضه شود. هرچند به گفته فعالان بازار خودرو عرضه و تقاضا در بسیار محدود است و و خریداران و فروشندگان فعلا تمایلی به خرید از خود نشان نمی دهند.


همچنین بخوانید:

این خودروی خیره کننده رکورددار شتاب در دنیاست/ سرعت 420 کیلومتر بر ساعت!

قیمت انواع خودروی کیا در بازار


با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت « پژو 206 تیپ 2» امروز بیشترین رشد قیمت در بازار را تجربه کرد و با افزایش 6 میلیونی قیمت رکوردار رشد قیمت در بازار پرتیراژها 248 میلیون تومان شد.

در میان سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز دو خودرو « پژو 206 صندوقدار» و «سمند LX با موتورEF7» با افزایش 5 میلیونی در بازار عرضه شدند و رشد قیمت « پژو 206 تیپ 5» نیز در بازار 4 میلیون تومان بوده است، سایر محصولات ایران خودرو نیز رشد یک تا دو میلیونی را در بازار تجربه کردند.


بیشتر بخوانید:‌ رشد قیمت در بازار پرتیراژهای سایپا


وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

افزایش قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان از آن دارد که امروز « پژو 206 تیپ 2» با افزایش 6 میلیون تومانی در بازار 248 میلیون تومان معامله شد.

روسیه چقدر تحریم های ایران را جدی گرفت؟/در اکوایران ببینید:

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF7» با  افزایش 5 میلیونی در بازار با قیمت 265 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  قیمت «پژو 206 صندوقدار» نیز با افزایش 5 میلیون تومانی در بازار به 288 میلیون تومان رسید.

«پژو 206 تیپ 5» نیز رشد 4 میلیونی در بازار داشت و قیمت آن به 291 میلیون تومان رسید.  از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است «رانا پلاس» امروز در بازار با رشد 2 میلیونی قیمت 270 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما در میان سایر پرتیراژهای ایران خودرو در میان خانواده سمند امروز «سمند سورن پلاس» رشد یک میلیونی قیمت داشت  و در بازار 308 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

اما «دنا معمولی» امروز در بازار یک میلیون گران شد و با قیمت 325 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  نیز براساس ازیابی های صورت گرفته امروز تغییر قیمتی نداشت و در در بازار 465 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

ایران 10

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید