رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت بازار ایران خودروها نزولی شد + جدول

کدخبر: ۴۴۴۰۴۵
اقتصادنیوز: بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 7 مهر 1400 برخلاف روز گذشته با رشد 1 تا 3 میلیونی در بازار عرضه شد.
قیمت بازار ایران خودروها نزولی شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که بازار روند رشد قیمتی را از سرگرفته و این امر را می توان در میان محصولات سایپا نیز مشاهده کرد، بطوریکه سایپایی ها نیز امروز رشد یک تا سه میلیون تومان را در بازار تجربه کردند و یک چرخش کامل در بازار داشتند.

به گفته فعالان بازار خودرو افزایش حدود400 تومانی قیمت دلار در بازار امروز عمده دلیلی است که موجب شد تا بازار خودرو تغییر شکل دهد و با رشد در بازار عرضه شود. هرچند به گفته فعالان بازار خودرو عرضه و تقاضا در بسیار محدود است و و خریداران و فروشندگان فعلا تمایلی به خرید از خود نشان نمی دهند.

با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت سه خودرو « پژو 206 تیپ 2»، «رانا پلاس» و « پژو 206 تیپ 5» در بازار به ترتیب رشد 1 تا 3 میلیون تومان داشتند.


بیشتر بخوانید: چرخش قیمتی در بازار خودرو 


وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو 206 تیپ 2» رکورددار افزایش قیمت  در بازار بود و رشد 3 میلیونی را در بازار تجربه کرد و با قیمت 245 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

«پژو 206 تیپ 5» نیز رشد 5 هم در بازار رشد 1 میلیونی داشت و قیمت آن به 288 میلیون تومان رسید.  از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است «رانا پلاس» امروز در بازار با رشد 2 میلیونی قیمت 270 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما در میان سایر پرتیراژهای ایران خودرو امروز که در میان خانواده سمند امروز «سمند سورن پلاس» نیز تغییر قیمتی نداشت و در بازار 307 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمند LX با موتورEF7 » نیز بدون تغییر به 260 میلیون تومان رسید.

اما «دنا معمولی» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و با قیمت 324 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو 206 صندوقدار» نیز براساس ازیابی های صورت گرفته امروز تغییر قیمتی نداشتند و به ترتیب در بازار 465 میلیون تومان و 283 قیمت گذاری شدند.

ایران 7

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید