رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار + جدول

کدخبر: ۴۴۴۸۷۲
اقتصادنیوز: بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 11 مهر 1400 با رشد 1 تا 2 میلیونی در بازار عرضه شدند.
قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نوسان نرخ دلار، بلاتکلیفی طرح ساماندهی صنعت خودرو و مشخص نبودن زمان مذاکرات از جمله دلایلی است که سردرگمی بازار خودرو را به همراه داشته و موجب شده تا قیمت ها نوسان روزانه را تجربه کند، نوسانی که هفته گذشته نزولی بود ولی این هفته روندی صعودی به خود گرفت و به نوعی قیمت ها در هفته جاری در حال جبران افت قیمت های ثبت شده در هفته گذشته هستند.

 ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که علاوه بر محصولات ایران خودرو امروز سایپایی ها هم با شیب کمتری رشد قیمت را تجربه کردند.  

نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی ثبت شده که به گفته فعالان بازار خودرو عرضه و تقاضا در بازار بسیار محدود است و خریداران و فروشندگان فعلا تمایلی به خرید از خود نشان نمی دهند، هرچند شاید این بی رغبتی را بتوان به پایان تعطیلات تابستانی و سفرهای تابستانی نیز نسبت داد اما انتظار برای رسیدن به یک ثبات نسبی عمده دلیلی فاصله گرفتن خریداران از بازار محسوب می شود.

با ارزیابی بازار خودرو می توان گفت « رانا پلاس»، «دنامعمولی»،«دنا پلاس توربو اتوماتیک»  در بازار رشد دو میلیونی قیمت داشتند و سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو نیز یا رشد یک میلیونی قیمت را ثبت کردند و یا بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار عرضه شدند.    


بیشتر بخوانید: شیب رشد قیمت سایپایی ها کند شد 

 


وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سمند سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است «رانا پلاس» امروز در بازار با رشد 2 میلیونی قیمت 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  «دنا معمولی» هم امروز در بازار رشد دو میلیونی داشت و با قیمت 327 میلیون تومان در بازار عرضه شد. «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  نیز براساس ازیابی های صورت گرفته امروز رشد دو میلیونی را در بازار تجربه کرد و 467 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان سایر محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز « پژو 206 تیپ 2» نیز افزایش یک میلیون تومانی داشت و در بازار 249 میلیون تومان معامله شد. اما  «پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار»  امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. ارزیابی های بازار نشان دهنده آن است که این دو خودرو به ترتیب با قیمت291 میلیون تومان و 288 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF7» بدون افزایش در بازار با قیمت 265 میلیون تومان قیمت گذاری شد. 

اما در میان سایر پرتیراژهای ایران خودرو «سمند سورن پلاس» رشد یک میلیونی قیمت داشت و در بازار 309 میلیون تومان قیمت گذاری شد. 

 

ایران 11

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید