رصد بازار خودروهای داخلی؛

تغییر رویه قیمت سایپایی ها در بازار + جدول

کدخبر: ۴۵۰۱۸۲
سایپایی ها نیز همانند ایران خودرویی ها در بازار امروز 4 آبان 1400 بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
تغییر رویه قیمت سایپایی ها در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ استپ قیمت محصولات سایپا در بازار در حالی رقم خورد که سایپایی ها روزهای گذشته را با رشد در بازار به پایان رسانده بودند، اما امروز و با کاهشی شدن قیمت دلار در بازار شاهد تغییر رویه قیمت محصولات سایپا بودیم.


بیشتر بخوانید: پراید در بازار رکورد زد


نوسان قیمت دلار در بازار یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار تغییر پی در پی قیمت خودرو را به آن نسبت می دهند.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو سردرگمی در بازار نیز موجب شده تا بازار خودرو واکنش های متناقض از خود نشان دهد که این امر بر رفتار بازار اثرگذار بوده است.  همچنین درحال حاضر بازار با رکود عجیبی روبرو است بطوریکه نه فروشنده تمایلی به عرضه خودرو دارد و نه خریدار قدمی برای خرید بر می دارد با این شرایط بازار عرضه و تقاضای چندانی به خود نمی بیند که این امر نیز بر قیمت خودرو در بازار اثرگذار است.


بیشتر بخوانید: قیمت در بازار خودرو درجا زد


 وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییک R »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «شاهین» امروز بدون تغییر در بازار با قیمت  328 میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر «کوییکR» و  «کوییک معمولی» نیز رشد قیمتی در بازار نداشتند و به ترتیب در بازار 174 و 171 میلیون تومان معامله شدند.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. بر این اساس «تیبا 2» معمولی با قیمت 160 میلیون تومان و «تیبا صندقدار» نیز 149 میلیون در بازار قیمت خوردند. «ساینا» هم همانند سایر محصولات سایپا بدون تغییر در بازار با قیمت 160 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا 4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید