رصد بازار خودروهای داخلی؛

ترمز قیمت خودرو کشیده شد + جدول

کدخبر: ۴۵۱۸۰۵
اقتصادنیوز: امروز 11 آبان 1400 یک روز پس از جهش عجیب قیمت ها در بازار خودرو که به رشد دو تا پنج میلیون تومانی قیمت محصولات ایران خودرو منجر شد، بازار ترمز کرد و قیمت ها به ثبات رسیدند.
ترمز قیمت خودرو کشیده شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ امروز و تنها یک روز پس از اینکه محصولات ایران خودرو در بازار آزاد خودروها افزایش قیمت های میلیونی را تجربه کرده بودند، ترمز قیمت ها کاملا کشیده شد و هیچ یک از محصولات ایران خودرو تغییر قیمتی را تجربه نکردند، فعالان بازار خودروها، ثبات نرخ دلار را دلیل این آرامش در بازار خودروها می دانند.

آنها معتقدند که تغییرات نرخ ارز تا حدی بر بازار خودروها تاثیرگذار شده است که حتی کمبود عرضه خودروی صفر در بازار هم نتوانسته روند قیمت خودروها را صعودی نگه دارد و با ثابت ماندن نرخ دلار، قیمت خودروها نیز بدون تغییر باقی مانده است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

امروز آنطور که فعالان بازار خودروها میگویند، «پژو 206 تیپ 2» و « پژو 206 تیپ 5» همچون روز دوشنبه، به ترتیب با قیمت های 250 و 294 میلیون تومان قیمت خوردند و «پژو 206 صندوقدار» هم امروز 295 میلیون تومان بود.

همچنین، «دنا معمولی» 330 میلیون تومان معامله شد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم با حفظ کردن ثبات قیمت خود در بازار با قیمت 470 میلیون تومان به فروش رفت.

«سورن پلاس» هم چهارمین روز هفته، 315 میلیون تومان بود و «سمند LX با موتورEF7 » نیز همچون روز گذشته 270 میلیون تومان قیمت خورد. قیمت «رانا پلاس» هم امروز هیچ تغییری نکرد و 275 میلیون تومان به فروش رسید.

ایران 11

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید