رصد بازار خودروهای داخلی؛

کدام یک از محصولات ایران خودرو امروز رشد قیمت داشتند؟ + جدول

کدخبر: ۴۵۷۵۱۱
اقتصادنیوز: هرچند امروز6 آذر 1400 دلار در بازار روند رو به رشد داشت، اما بیشتر محصولات پرتیراژ ایران خودرو بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
کدام یک از محصولات ایران خودرو امروز رشد قیمت داشتند؟ + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛فعالان بازار خودرو معتقدند بازار خودرو از تغییر پی در پی قیمت خسته شده در انتظار رسیدن به ثبات است و این امر موجب شده تا محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز با کمترین رشد و افزایش 1 تا 2 میلیون تومانی در بازار عرضه شوند.  

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار «پژو 206 تیپ 2» امروز رشد 2 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » نیز رشدی یک میلیون تومانی را ثبت کردند.

وضعیت محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز بیشترین رشد قیمت در میان ایران خودرویی ها به «پژو 206 تیپ 2» با افزایش 2 میلیونی اختصاص یافت و «سمند LX با موتورEF7 » و «پژو 206 تیپ 5» در بازار شد یک میلیون تومانی داشته اند.

براساس ارزیابی های صورت گرفته امروز می توان گفت امروز «پژو 206 تیپ 2» با رشد 2 میلیونی در بازار 261 میلیون رسید و «پژو 206 صندوقدار» با افزایش یک میلیونی در بازار 299 میلیونی شد.  از سوی دیگر امروز «پژو 206 تیپ 5» هم  بدون تغییر در بازار 303 میلیونی تومان قیمت گذاری شد.  

همچنین با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF7» هم امروز رشد یک میلیونی داشت و قیمت آن به 279 میلیون تومان رسید و «سورن پلاس» هم بدون تغییر قیمت در بازار 321 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.   

«دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز بدون تغییر قیمت در بازار به ترتیب 340 و 44 میلیون تومان قیمت گذاری شدند . اما «رانا پلاس» هم رشد قیمت در بازار نداشت و با قیمت 287 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

ایران 6 آذر

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید