بازار در انتظار سیگنال‌های جدید

نوسان اندک قیمت خودرو در بازار +جدول

کدخبر: ۴۵۶۴۲۹
اقتصادنیوز: رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو حکایت از آن دارد در اولین روز آذر 1400 برخی از پرتیراژهای ایران خودرو با رشد 1 تا 2 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.
نوسان اندک قیمت خودرو در بازار +جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودروهای داخلی حکایت از آن دارد که امروز چهار محصول ایران خودرو با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند و 4 خودرو نیز تغییر قیمت نداشتند.  

نوسان اندک قیمت خودرو در بازار همزمان شد با نوسان روبه بالای نرخ دلار، نوسانی‌که بازار خودرو را چندان درگیر نکرد و بازار خودرو به رشد محدود خود بسنده کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمند LX با موتورEF7  »، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو 206 تیپ 2» در بازار رشد قیمت داشتند و سمند LX با موتورEF7 با افزایش 2 میلیونی بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با نگاهی به بازار خودرو می توان گفت امروز «سمند LX با موتورEF7» با افزایش 2 میلیونی قیمت در بازار 278 میلیون تومانی شد. اما «سورن پلاس» در بازار بدون تغییر قیمت خودرو و در بازار 320 میلیون تومان عرضه شد.   

 براساس ارزیابی های صورت گرفته باید تاکید کرد امروز «پژو 206 تیپ 2» هم رشد یک میلیونی قیمت داشت و در بازار 257 میلیون تومان قیمت گذاری شد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو 206 صندوقدار» و  «پژو 206 تیپ 5» تغییر قیمتی نداشتند.  تیپ 5 این خودرو هم امروز 300 میلیون تومان قیمت خورد و مدل صندوقدار این خودرو هم امروز هم 297 میلیونی شد.

«دنا معمولی» هم امروز رشد یک میلیونی داشت و در بازار 337 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز رشد یک میلیون تومانی قیمت داشت و در بازار 472 میلیونی شد. «رانا پلاس» هم امروز تغییر قیمت نداشت و قیمت آن به 286 میلیون تومان رسید.

آرامش چند روز اخیر بازار خودرو نشان‌دهنده آن است که این بازار با نوعی بلاتکلیفی دست‌به گریبان است و در انتظار سیگنال‌های مهم از مجلس، دولت و مذاکرات آتی احیای برجام است.

ایران یک آذر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید