رصد بازار خودروهای داخلی؛

ایست قیمتی خودرو همزمان با آرام گرفتن دلار

کدخبر: ۴۵۴۷۵۳
اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای پرتیراژ ایران خودرو نشان دهنده آن است که امروز 24 آبان 1400 و با نزولی شدن قیمت دلار، پرتیراژها هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
ایست قیمتی خودرو همزمان با آرام گرفتن دلار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ پرتیراژهای ایران خودرو از روز گذشته که دلار در بازار ثابت شد ترمز رشد قیمت را کشیدند و بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. توقف قیمت خودرو در بازار در حالی صورت گرفته که در روزهای گذشته بازار خودرو نوسان بسیاری داشت و کنترل قیمت در بازار سخت شده بود، اما از روز گذشته و با وجود اینکه تغییری در عوامل اثرگذار در بازار صورت نگرفت شاهد استپ قیمت خودرو در بازار بودیم ، روندی که امروز هم ادامه داشت بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو عدم کشش افزایش در بازار خودرو موجب شد تا قیمت ها در بازار ثابت شود.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز خانواده 206 بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند تا به این طریق روند رشد قیمت محصولات این خانواده پس از چند روز پیاپی متوقف شود. براساس ارزیابی های بازار می توان گفت «پژو 206 تیپ 2» امروز در بازار 255 میلیون و «پژو 206 تیپ 5» نیز بدون تغییر در بازار امروز با قیمت 298 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر در میان محصولات پژو امروز «پژو 206 صندوقدار» نیز 296 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

از سوی دیگر امروز خانواده سمند هم بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند و «سورن پلاس» در بازار 321 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7» هم بدون تغییر در بازار با قیمت  276 میلیون تومان عرضه شد.

«رانا پلاس» هم تغییر قیمت در بازار نداشت و با قیمت 285 میلیون تومان رسید. «دنا معمولی» هم بدون تغییر در بازار 336 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم تغییر قیمت نداشت و در بازار با قیمت 470 میلیون تومان عرضه شد.

ایران 24

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید