رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت 4 محصول ایران خودرو در بازار + جدول

کدخبر: ۴۵۳۴۱۴
اقتصادنیوز: ​پروند بازار ایران خودرویی ها امروز 18 آبان 1400 با رشد 1 تا 2 میلیونی برخی از خودروهای پرتیراژ بسته شد.
رشد قیمت 4 محصول ایران خودرو در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که 4 محصول این شرکت امروز رشد قیمت داشتند و 4 محصول هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند. رشد دو میلیونی امروز نصیب «پژو 206 تیپ 5» شد و «سمند LX با موتورEF7»، «پژو 206 تیپ 2» و  «پژو 206 صندوقدار» هم امروز رشد یک میلیون تومانی در بازار را تجربه کردند.

در هفته جاری پرتیراژهای ایران خودرو نوسان رشد قیمت بسیاری داشتند، به گفته فعالان بازار خودرو این روند ناشی از رشد قیمت دلار از یک سو کاهشی قطره چکانی خودرو در بازار بوده است. عرضه محدود خودرو موجب شده تا دارندگان خودروهای صفر نیز تمایلی برای عرضه خودرو در بازار از خود نشان ندهند و با وجود اینکه تقاضا در بازار بسیار محدود است با این حال شاهد رشد قیمت برخی پرتیراژها در بازار هستیم.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز خانواده 206 با رشد 1 تا 2 میلیون تومان در بازار عرضه شدند. با این شرایط می توان گفت « پژو 206 تیپ 5» امروز افزایش دو میلیون تومانی در بازار داشت و با قیمت 297 میلیون تومان عرضه شد. «پژو 206 تیپ 2» و «پژو 206 صندوقدار» نیز در بازار رشد یک میلیون تومانی داشتند و به ترتیب با قیمت 252 و 296میلیون در بازار قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر «سمند LX با موتورEF7  » هم روز با افزایش یک میلیون تومانی در بازار عرضه شد و قیمت آن به 276 میلیون تومان رسید، اما «سورن پلاس» بدون تغییر در بازار 321 میلیون تومان قیمت خورد.

«رانا پلاس» هم پس از چند روز افزایش قیمت امروز بدون تغییر و با قیمت 282 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از میان خانواده  دنا هم امروز دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» تغییر قیمت نداشتند و در بازار به ترتیب با قیمت 336 و 470 میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

ایران 18

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید