رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار + جدول

کدخبر: ۴۵۳۲۰۸
اقتصادنیوز: رشد قیمت برخی از پرتیراژهای ایران خودرو امروز 17 آبان 1400 نیز در بازار ادامه داشت.
قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است در حالی که امروز سایپایی ها با رشد یک میلیون تومانی قیمت در بازار عرضه شدند، در میان محصولات ایران خودرو هم امروز شاهد رشد دو میلیونی قیمت «رانا پلاس» و رشد یک میلیونی «دنامعمولی» و «پژو 206 تیپ 2» در بازار بوده ایم و سایر محصولات این شرکت بدون تغییر در بازار قیمت خوردند.

به گفته فعالان بازار خودرو عبور قیمت دلار از مرز 28 هزار تومان و عرضه قطره چکانی در بازار موجب شده تا شاهد رشد قیمت در بازار خودروهای پرتیراژ باشیم. عرضه محدود خودرو موجب شده تا دارندگان خودروهای صفر نیز تمایلی برای عرضه خودرو در بازار از خود نشان ندهند و با وجود اینکه تقاضا در بازار بسیار محدود است با این حال شاهد رشد قیمت ها در بازار هستیم.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت امروز «رانا پلاس» رشد 2 میلیونی قیمت در بازار داشت و قیمت آن به 282 میلیون تومان رسید. «دنا معمولی» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 336 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «پژو 206 تیپ 2» نیز با افزایش یک میلیون تومانی در بازار با قیمت 251 میلیون عرضه شد.

با این شرایط می توان گفت سایر محصولات ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند. در میان خانواده 206 امروز « پژو 206 تیپ 5» و «پژو 206 صندوقدار» در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شدند و قیمت هر دو در بازار به 295 میلیون تومان رسید.

از سوی دیگر «سورن پلاس» هم بدون تغییر در بازار 321 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF7  » هم مانند روز گذشته در بازار  275 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

«دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم برخلاف مدل معمولی این خانواده امروز تغییر قیمت نداشت و  470 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

ایران 17

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید