رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار امروز + جدول

کدخبر: ۴۵۱۳۴۶
اقتصادنیوز : ایران خودرویی ها امروز 9 آبان 1400 در حالی در بازار به آرامش رسیدند و بدون تغییر قیمت عرضه شدند که روز گذشت شاهد نوعی سردرگمی در بازار این محصول بودیم.
قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار امروز + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ روند پیش گرفته در بازار امروز در حالی در بازار پرتیراژهای ایران خودرو رقم خوردد که روز گذشته محصولات پرترطرفدار ایران خودرو  هم رشد قیمت را تجربه کردند و هم افت قیمت را در این میان خودروهایی هم بودند خودروهایی که بدون تغییر در بازار عرضه شدند. اما این روند امروز و با نوسان رو به پایین نرخ دلار تغییر کرد و ایران خودرویی ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو چندی است نرخ دلار در بازار نوسان پی در پی دارد و این امر علاوه بر سردرگمی بازارهای سرمایه ای، بازار خودرو را نیز تحت تاثیر قرار داده است، بطوریکه بازار خودرو که مدتی بود مسیر خود را از دلار جدا کرده بود مجدد با اثربخشی از قیمت دلار در بازار قیمت گذاری می شود و این امر موجب شده تا شاهد تغییر پی در پی قیمت دلار در بازار باشیم.

از سوی دیگر عرضه و تقاضا در بازار نیز بسیار محدود شده و این امر موجب نیز بر روند بازار خودرو اثرگذار بوده است.  

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7  » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»  اشاره کرد.

با این شرایط می توان گفت در میان خانواده 206 امروز «پژو 206 صندوقدار» بدون تغییر و با  قیمت به 293 میلیون در بازار عرضه شد. «پژو 206 تیپ 2» و  « پژو 206 تیپ 5» نیز در بازار بدون تغییر و به ترتیب با قیمت 250 و 294 میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

از سوی دیگر امروز «دنا معمولی» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت 328 میلیون تومان معامله شد.  «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم تغییر قیمت نداشت و  468 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر قیمت «سورن پلاس» و «سمند LX با موتورEF7 » نیز در بازار امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط  قیمت «سورن پلاس» در بازار به 312 میلیون تومان رسید و  «سمند LX با موتورEF7  » نیز در بازار  265 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما «رانا پلاس» هم امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

ایران 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید