رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت سایپایی ها در بازار درجا زد + جدول

کدخبر: ۴۶۱۲۹۶
محصولات سایپا امروز در بازار بدون تغییر عرضه شدند و به این طریق همانند ایران خودرویی ها ثبات قیمت در بازار عرضه داشتند.
قیمت سایپایی ها در بازار درجا زد + جدول

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای مشخص شدن نتایج مذاکرات موجب شده تا بازار در انتظار بماند؛ بطوریکه در حال حاضر نه خریداران تمایلی برای خرید دارند و نه فروشندگان وارد بازار می شوند. با این شرایط بازار خودرو با کوچکترین خبری از مذاکرات واکنش نشان داده و تغییر مسیر می دهد.

خواب بیت کوین زیر 50 هزار دلار / یکه تازی کوچک‌ترهای بازار

این امر شامل نرخ دلار که همواره بر بازار خودرو اثرگذار بوده نیز شده ، بطوریکه امروز دلار هم شکل ثابت به خود گرفت.

از سوی دیگر نبود عرضه و تقاضا در بازار را نیز می توان به عوامل اثرگذار در بازار اضافه کرد، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هستند و تمایلی برای ورود به بازار ندارند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین» ،«کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که تمام محصولات سایپا امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار عرضه شدند.

براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» امروز با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده کوییک هم تغییر قیمتی در بازار نداشتند و با این شرایط «کوییکR» در بازار 202 میلیون تومان و «کوییک معمولی» هم با قیمت 194 میلیون تومان عرضه شدند.

 رصد بازار همچنین بیانگر آن است که «ساینا» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 191 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

خانواده تیبا هم امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند، براساس ارزیابی صورت گرفته «تیبا2» معمولی امروز 188 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد و «تیبا صندوقدار» هم با قیمت 179 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

سایپا 21

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید