رصد بازار خودروهای داخلی؛

آخرین اخبار از بازار خودرو + جدول

کدخبر: ۴۶۲۹۶۳
اقتصادنیوز: بازار محصولات سایپا امروز 28 آذر 1400 با افت یک تا سه میلیون تومانی در بازار عرضه شدند تا به این طریق شاهد تداوم افت قیمت سایپایی ها باشیم.
 آخرین اخبار از بازار خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که بازار دلار هم مانند بازار خودور در یک سردرگمی به سرمی برد و این امر موجب شده تا نوسان قیمتی در این بازار نیز قابل لمس باشد. سردرگمی که به گفته فعالان بازار خودرو به ناتمام ماندن این دوره از مذاکرات و چشم انتظاری برای نتایج دور بعدی مذاکرات باز می گردد.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که بازار خودرو در روزهای اخیر نه خریداری دارد و نه فروشنده ای وارد بازار می شود، با این شرایط می توان گفت در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هستند و تمایلی برای ورود به بازار ندارند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا امروز با افت یک تا سه میلیون تومان در بازار عرضه شدند.

رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «کوییکR » در بازار افت یک میلیونی قیمت داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار افتی سه میلیونی را تجربه کرد. اما «ساینا» هم از افت قیمت بی نصیب نبود و با افتی یک میلیونی در بازار عرضه شد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت امروز «کوییکR» در بازار افتی یک میلیونی داشت و قیمت آن 195 میلیون تومان شد و «کوییک معمولی» هم با افت 3 میلیونی در بازار با قیمت 200 میلیون تومان عرضه شد.

از سوی دیگر قیمت «ساینا» هم در با افت یک میلیونی به 191 میلیون رسید. «تیبا2» معمولی هم در بازار 183 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

اما خانواده تیبا امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار به 178 میلیونی شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 183 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 از سوی دیگر براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

سایپا 28

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید