رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت در خانواده کوییک + جدول قیمت

کدخبر: ۴۶۳۴۶۵
اقتصادنیوز: پرونده بازار محصولات سایپا در آخرین روز آذر 1400 با افت 3 میلیونی کوییک R بسته شد تا به این طریق قیمت این خودرو به زیر 200 میلیون برسد.
افت قیمت در خانواده کوییک + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که هر چند امروز دلار نوسان اندک رو به بالا داشت اما سایپایی ها سعی کردند یا ثبات قیمت داشته باشند و یا با افت یک تا سه میلیونی قیمت در بازار عرضه شوند.

بازار خودرو در رکود کامل

نوسان قیمت در بازار خودرو در حالی امروز رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو در روزهای اخیر نه خریداری وارد بازار خودرو می شود و نه فروشندگان تمایلی برای عرضه خودرو در بازار دارند و با این شرایط این بازار پرتحرک در رکود کامل بسر می برد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

افت 3 میلیونی قیمت کوییکR

ارزیابی بازار خودرو امروز نشان می دهد که امروز کوییکR افت سه میلیونی قیمت داشت و در بازار به 197 میلیون تومان رسید.  از سوی دیگر  کوییک معمولی هم در بازار یک میلیون افت قیمت را تجربه کرد و در بازار 194 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت جدید محصولات سایپا در بازار

براساس رصد بازار خودرو امروز تیبا 2 معمولی هم با افت یک میلیونی در بازار عرضه شد و قیمت آنها به 181 میلیون رسید. از سوی دیگر «تیبا صندوقدار» بدون تغییر در بازار 177 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

«ساینا» هم بدون تغییر 191 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.  براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز بدون تغییر و با قیمت 345 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

سایپا 30

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید