رصد بازار خودروهای داخلی؛

نوسان قیمت در بازار ایران خودرویی ها + جدول

کدخبر: ۴۷۰۰۴۸
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز برخی از محصولات ایران خودرو هم در بازار همانند سایپایی ها با رشد یک میلیون تومانی عرضه شدند.
نوسان قیمت در بازار ایران خودرویی ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ به گزارش فعالان بازار خودرو نوسان قیمت پرتیراژهای ایران خودرو با رشد نرخ دلار در بازار قیمت خورد. امروز نرخ دلار در بازار 300 تومان افزایش یافت و برخی از محصولات ایران خودرو هم رشدی یک میلیون تومانی را تجربه کردند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز برخی از محصولات ایران خودرو نیز امروز رشد یک میلیونی در بازار داشته است.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که اکثر پرتیراژهای ایران خودرو امروز افت قیمت داشتند و تنها «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو 206 تیپ 2» در بازار رشد یک میلیونی قیمت داشته اند.  

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است درمیان خانواده دنا امروز شاهد رشد یک میلیون تومانی در بازار بوده ایم. با این شرایط «دنا معمولی» در بازار با قیمت 351 میلیون تومان عرضه شد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم با افت دو میلیون تومانی  521 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

اما با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» هم امروز در بازار بدون تغییر 306 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو 206 تیپ 2» هم امروز رشد یک میلیون تومان در بازار داشت و این خودرو در بازار 272 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو 206 صندوقدار» هم در بازار افت یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به 305 میلیون تومانی رسید و «پژو 206 تیپ 5» امروز نیز بدون تغییر در بازار 310 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد استپ قیمتی در بازار بوده ایم. براساس رصد بازار خودرو «سمند LX با موتورEF7» در بازار بودیم امروز 279 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز در بازار بدون تغییر در بازار 317 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 28

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید