رصد بازار خودروهای داخلی؛

سایپایی‌ها در انتظار اخبار جدید + جدول قیمت

کدخبر: ۴۷۵۰۲۰
اقتصادنیوز: رصد بازار امروز19 بهمن 1400 نشان دهنده آن است که سایپایی ها همانند ایران خودرویی ها امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
سایپایی‌ها در انتظار اخبار جدید + جدول قیمت

 به گزارش اقتصادنیوز استپ قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خودرو که امروز نرخ دلار به روند کاهشی خود در بازار ادامه داد و با این شرایط انتظار می رفت تا با تدوام کاهشی شدن نرخ دلار و شروع مذکرات احیای برجام شاهد کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار باشیم .

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو بر این نکته نیز تاکید می کنند، با توجه به اینکه بازار خودرو با نوسان قیمت گذاری می شود، عرضه و تقاضا در بازار همچنان در پایین ترین حد خود قرار دارد و این امر موجب شده تا نه خریداری تمایلی برای عرضه در بازار داشته باشد و نه فروشنده وارد بازار شود.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها در بازار افت یک میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

براساس ارزیابی بازار امروز «ساینا» بدون تغییر قیمت در بازار  195 میلیون تومان رسید. در میان خانواده تیبا نیز رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» در بازار بدون تغییر در بازار 178 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر قیمت «تیبا 2 معمولی» نیز بدون تغییر در بازار 185 میلیونی شد.

از سوی دیگر در میان خانواده کوییک نیز امروز «کوییکR بدون تغییر در بازار به 198 میلیون تومان رسید و «کوییک معمولی» هم در بازار 194 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است «شاهین» نیز امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار 345 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

سایپا 19

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید