رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار + جدول

کدخبر: ۴۸۱۲۳۳
اقتصادنیوز: پرونده محصولات سایپا امروز 16 اسفند چگونه بسته شد؟ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که دو محصول سایپا امروز افت 1 تا 2 میلیون تومان داشته اند.
افت قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ هرچند بازار خودرو شکل کاهشی به خود گرفته اما به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار در بازار نیست و بازار خودرو بدون مشتری مانده است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که امروز سایپایی ها در بازار بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «تیبا 2 معمولی» و «ساینا» در بازار افت قیمت داشته اند.

خانواده تیبا  هم امروز با رشد قیمت و هم بدون تغییر در بازار عرضه شد. بر همین اساس «تیبا صندوقدار» در بازار  178 میلیون تومانی شد و تغییر قیمتی در بازار نداشت. «تیبا 2 معمولی» هم افت 2 میلیونی در بازار داشت و 182 میلیون تومان به فروش رفت. «ساینا» هم امروز با افت یک میلیونی در بازار 193 میلیون تومان قیمت خورد.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز  «شاهین» در بازار340 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت.

 خانواده کوییک، هم با ثبات قیمت گذاری شدند. براین اساس «کوییک R» امروز بدون تغییر در بازار 197 میلیون تومان دست به دست شد. «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 192 میلیون تومان قیمت خورد.

سایپا 16

 

 

تیتر یک
اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
کارگزاری مفید