رصد بازار خودروهای داخلی؛

آخرین تحولات قیمت ایران‌خودروهایی + جدول

کدخبر: ۴۸۷۸۰۲
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 21فروردین 1401 ایران خودرویی‌ها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.
آخرین تحولات قیمت ایران‌خودروهایی + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ عدم تغییر پرتیراژهای ایران خودرو در حالی ثبت شده که امروز سایپایی ها نیز در بازار تغییر قیمت نداشتند. براساس ارزیابی های صورت گرفته ثبات قیمت در بازار خودرو در حالی ثبت شده که امروز دلار رشدی بیش از 200 تومان در بازار داشت، اما این رشد نتوانست بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد.

 از سوی دیگر استپ قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی رقم خورد که هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند lx» امروز در بازار امروز 275 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. «سمند LX با موتورEF7» هم بدون تغییر و 307 میلیون تومان در بازار دست به دست شد. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز 310 میلیون تومانی و بدون تغییر قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر امروز «رانا معمولی» هم 306 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت. خانواده دنا هم امروز ثبات قیمت داشتند و با این شرایط «دنا معمولی» امروز در بازار  375 میلیون تومان در بازار معامله شد و  «دنا پلاس توربو اتومات» نیز 480 میلیون تومان قیمت خورد.

اما ترمز رشد قیمت «پژو 207 دنده ای» در بازار 377 میلیون در بازار عرضه شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» نیز در بازار 385 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 21

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید