رصد بازار خودروهای داخلی؛

رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در سومین هفته فروردین + جدول

کدخبر: ۴۸۷۵۷۴
اقتصادنیوز: امروز 20 فروردین 1401محصولات پرتیراژ ایران خودرو سومین هفته فروردین را با رشد یک تا سه میلیون تومان آغاز کردند.
رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در سومین هفته فروردین + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛‌ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها امروز و با نوسان رو به بالای نرخ دلار و ابهام در سرنوشت برجام موجب شد تا امروز ایران خودرویی ها در کنار سایپایی ها در بازار رشد قیمت داشته باشند.

روند رو به بالای قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز در حالی رقم خورد که هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند lx» امروز در بازار امروز رشد یک میلیونی قیمت داشت و 275 میلیون تومان قیمت خورد، اما «سمند LX با موتورEF7» امروز بدون تغییر و 307 میلیون تومان در بازار دست به دست شد. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز بدون  تغییر در بازار 310 میلیون تومان قیمت خورد.

در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا معمولی» نیز 306 میلیون قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت، اما «دنا معمولی» امروز در بازار  سه میلیون تومان رشد قیمت داشت و 375 میلیون تومان در بازار معامله شد. از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار تغییر قیمت نداشت و 480 میلیون تومان قیمت خورد.

اما امروز قیمت «پژو 207 دنده ای» نیز با 2 میلیون رشد در بازار 377 میلیون در بازار عرضه شد و قیمت «پژو 207 شقف شیشه ای» نیز با افزایش سه میلیونی به 385 میلیون تومان رسید.

ایران 20

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید