رصد بازار خودروهای داخلی؛

عبور ساینا از مرز 200 میلیون تومانی + جدول قیمت

کدخبر: ۴۸۹۱۱۷
اقتصادنیوز: امروز 27 فروردین ماه 1401 همزمان با نوسان قیمت خودرو در بازارشاهد رشد2 میلیون تومانی قیمت ساینا در بازار محصولات سایپا بوده ایم.
عبور ساینا از مرز 200 میلیون تومانی + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افزایش نرخ دلار موجب شد تا به گفته فعالان بازار، قیمت محصولات سایپا امروز با نوسان در بازار قیمت گذاری شود.

 نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» در بازار رشدی 2 میلیونی داشت و 202 میلیون تومان به فروش رسید.

از سوی دیگر با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار 354 میلیون تومان قیمت گذاری شد. براین اساس «کوییک R» هم بدون تغییر 214 میلیون تومانی در بازار دست به دست شد. «کوییک معمولی» هم امروز 205 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا 2 معمولی » در بازار بدون تغییر 197 میلیون تومان به فروش رفت. «تیبا صندوقدار» هم در بازار 192 میلیونی شد و تغییر قیمتی نداشت.

سایپا 27

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید