رصد بازار خودروهای داخلی؛

آرامش پیش از طوفان در بازار سایپایی ها + جدول

کدخبر: ۴۹۳۴۵۱
اقتصادنیوز: در حالیکه پرتیراژهای ایران خودرو امروز17 اریبهشت 1401 با جهش قیمت در بازار عرضه شدند، سایپایی ها در بازار شکل آرامتری به خود گرفتند و به تغییر یک میلیونی دو خودرو بسنده کردند.
آرامش پیش از طوفان در بازار سایپایی ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و در میان محصولات سایپا امروز خانواده کوییک در بازار رشد یک میلیونی داشتند و سایر محصولات بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده کوییک در بازار با افزایش یک میلیونی عرضه شدند و با این شرایط «کوییکR » در بازار 229 میلیون قیمت خورد و « کوییک معمولی» هم در بازار 218 میلیونی شد.

با ارزیابی بازار می توان گفت امروز «شاهین» بدون تغییر در بازار 357 میلیون تومان قیمت گذاری شد. در خانواده تیبا هم امروز «تیبا 2 معمولی» تغییر قیمتی نداشت و در بازار  209 میلیون تومان به فروش رفت. اما «تیبا صندوقدار»  در بازار با افزایش یک میلیونی 202 میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است قیمت «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 213 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 17

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید