رصد بازار خودروهای داخلی؛

الاکلنگ قیمتی دنا و دناپلاس توربو + جدول قیمت

کدخبر: ۴۹۶۸۸۴
اقتصادنیوز: بررسی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو امروز اول خرداد 1401 در سه جهت ثبات، افت و افزایش قیمت وارد بازار شدند.
الاکلنگ قیمتی  دنا و دناپلاس توربو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی های بازار خودرو نشان دهنده آن است که از میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز 3 خودرو بدون تغییر، دو خودرو با افزایش قیمت و در نهایت 3 خودرو با افت قیمت در بازار دست به دست شدند. بخشی از دلیل تنوع قیمتی بازار خودرو تاحدودی به نوسان اندک قیمت دلار باز می گردد و از سوی دیگر عرضه اندک برخی از خودروها نیز بر این تنوع اثرگذار بوده است. به گفته فعالان بازار خودرو محدودیت در عرضه موجب شده تا تقاضا به عرضه به چربد به همین دلیل این روزها شاهد رشد قیمت عجیب قیمت برخی خودروها در بازار هستیم.

از سوی دیگر در حالی بازار این روزها روند نوسانی به خود گرفته است که هنوز خریداران تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند و تقاضا به صورت اندک و محدود صورت می گیرد.

براساس رصد بازار خودرو امروز «سمند LX با موتورEF7» و «دنا معمولی» در بازار رشد یک میلیونی قیمت داشته اند و سایر پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر و یا با افت قیمت در بازار عرضه شده اند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی های صورت گرفته «دنا معمولی» امروز با افزایش یک میلیونی در بازار 398 میلیون تومان معامله شد و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم با افت 3 میلیونی 512 میلیون تومانی باقی شد، «رانا پلاس» هم بدون تغییر 320 میلیون قیمت خورد، به گفته فعالان بازار خودرو عرضه این خودرو از سوی شرکت خودروساز این افت قیمت را در بازار همراه داشت.

از سوی دیگر خانواده سمند هم امروز در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شد. براین اساس «سمند LX» در بازار امروز 293 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «سمند LX با موتورEF7 » هم با افت یک میلیونی 349 میلیون تومان در بازار عرضه شد، اما «سمند سورن پلاس» امروز در بازار 360 میلیون تومان دست به دست شد.  

اما 207ها امرور با افت قیمت در بازار عرضه شدند. براساس ارزیابی ها «پژو 207 دنده ای» در آخرین اولین روز خرداد ماه با افت 2 میلیونی 410 میلیون تومان از سوی فعالان بازار قیمت داده شد و «پژو 207 سقف شیشه ای» نیز  یک میلیون کاهش قیمت داشت و 416 میلیون تومانی شد.

ایران 1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید