رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو چشم انتظار مذاکرات قطر + جدول قیمت

کدخبر: ۵۰۵۱۲۴
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز دو خودرو با رشد در بازار قیمت گذاری شدند و سایر محصولات ایران خودرو تغییر قیمتی نداشتند.
بازار خودرو چشم انتظار مذاکرات قطر + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ محصولات ایران خودرو در بازار امروز با کمترین تغییر قیمت گذاری شدند این در حالی که روز گذشته بیشتر محصولات پرتیراژ ایران خودرو افت قیمت داشتند. به گفته فعالان بازار خودرو امروز نرخ دلار نوسان اندک رو به رشد داشت با این شرایط می توان گفت بازار خودرو و دلار امروز همراستا با یکدیگر حرکت کردند.  

فعالان بازار خودرو معتقدند بازار خودرو در حال حاضر گوش به زنگ نشست برجامی قطر است به همین دلیل امروز بیشتر خودرو ها بدون تغییر راهی بازار شدند. از سوی دیگر با توجه به نامشخص بودن وضعیت مذاکرات در حال حاضر خریداری نیز در بازار وجود ندارد و رکود بیش از پیش بر این بازار حاکم شده است. با این شرایط امروز «سمند LX با موتورEF7 » و «رانا پلاس» در بازار امروز با رشد یک میلیونی در بازار قیمت گذاری شدند و سایر محصولات ایران خودرو تغییر قیمتی نداشتند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز «سمندLX با موتورEF7» رشد یک میلیونی در بازار داشت قیمت آن به 351 میلیون تومان رسید. اما «سمند LX » در بازار 300 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «سمند سورن پلاس» هم امروز 357 میلیون تومان در بازار قیمت باقی ماند.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار رشد یک میلیونی داشت و 510 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا معمولی» هم بدون تغییر 399 میلیون تومان در بازار باقی ماند، «رانا پلاس» هم تغییر قیمت نداشت و 308 میلیون تومانی قیمت گذاری شد.

با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده 207 امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با این شرایط «پژو 207 دنده‌ای» در بازار  398 میلیون تومان باقی ماند و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم 405 میلیون تومان قیمت خورد.

8ایران

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید