رصد بازار خودروهای داخلی؛

ترمز رشد قیمت تیبا کشیده شد، بازگشت انتظار به بازار خودرو + جدول

کدخبر: ۵۰۹۵۵۹
اقتصادنیوز: رصد بازار محصولات سایپا نشان دهنده آن است که سایپایی ها نیز همانند پرتیراژهای ایران خودرو امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
ترمز رشد قیمت تیبا کشیده شد، بازگشت انتظار به بازار خودرو + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ استپ قیمتی در بازار امروز محصولات سایپا در حالی رقم خورد که روز گذشته بیشتر سایپایی ها بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شده بودند، اما امروز با توجه به ثبات نرخ دلار امروز شاهد ثبات در بازار خودرو نیز بوده ایم.

به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر عوامل سیاسی که نرخ دلار را کاهشی و بازار خودرو را سرگردان کرد، می توان به فروش اینترنتی خودرو اشاره کرد؛ بطوریکه در حال حاضر  متقاضیان اندکی هم که در بازار وجود دارند بیش از همه تمایل دارد تا اقبال خود را در فروش اینترنتی بسنجدند و با این شرایط بازار در رکود بیشتری فرو رفته است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «تیبا صندوقدار» که طی روزهای اخیر رشد قیمت در بازار داشت امروز در بازار بدون تغییر 202 میلیون تومان قیمت خورد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 208 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و‌ با این شرایط «کوییکR » امروز 221 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 210 میلیون تومان دست به دست شد.

با توجه به ارزیابی می توان گفت «شاهین» امروز در بازار 369 میلیون تومان عرضه شد، از سوی دیگر «ساینا» هم امروز بدون تغییر 212 میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

سایپا 29

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید