رصد بازار خودروهای داخلی؛

افت قیمت در خانواده سایپا + جدول

کدخبر: ۵۱۲۴۷۷
اقتصادنیوز: سایپایی ها امروز 11 مرداد 1401 با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟ آیا بازار این خودرو ثابت بوده یا نوسان داشته است؟
افت قیمت در خانواده سایپا + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا در بازار با افت یک تا سه میلیون عرضه شد و «شاهین» تنها خودرویی است که امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شد.

فعالان بازار خودرو یکی از دلایل نوسان اندک قیمت در بازار محصولات سایپا را به مشخص شدن وضعیت 6 میلیون خودرو پیش فروش شده نسبت می دهند و معتقدند در کنار این عامل ثبات قیمت دلار نیز بر تثبیت نرخ ارز اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار 367 میلیون تومان عرضه شد و رشد یک میلیونی قیمت در بازار داشت و «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 209 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا هم امروز افت یک میلیونی قیمت داشت و با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار 201 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 205 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «کوییکR » هم با افت 3 میلیونی در بازار  213میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 207 میلیون تومان دست به دست شد و افتی یک میلیونی را ثبت کرد.

سایپا 11

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید