رصد بازار خودروهای داخلی؛

قیمت سایپایی ها در بازار کاهشی شد+ جدول

کدخبر: ۵۱۴۰۶۶
اقتصادنیوز:ارزیابی محصولات سایپا از افت یک تا 2 میلیونی سایپایی ها در بازار امروز دارد.
قیمت سایپایی ها در بازار کاهشی شد+ جدول

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ با افت قیمت نرخ دلار امروز بازار سایپایی ها شکل کاهشی به خود گرفت و در میان محصولات این شرکت «کوییک معمولی» با افت 2 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را از آن خود کرد. به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای اخبار نشست وین یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار خودرو امروز شکل کاهشی به خود گیرد روندی که در بازار دلار هم قابل لمس است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا»، محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار 366 میلیون تومان عرضه شد و  افت یک میلیونی را ثبت کرد و «ساینا» هم با افت یک میلیونی در بازار  207 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» افت یک میلیونی را ثبت کرد و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار عرضه شد؛ با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار 200 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 205 میلیون تومان قیمت خورد.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که «کوییکR » هم در بازار  با افت یک میلیونی در بازار 212 میلیون تومانی شد و «کوییک معمولی» هم با افت 2 میلیونی در بازار 205 میلیون تومان دست به دست شد.

19 سایپا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید