رصد بازار خودروهای داخلی؛

تزریق تدریجی آرامش به بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۱۸۵۰۱
اقتصادنیوز: ارزیابی محصولات پرتیراژ ایران خودرو امروز 8 شهریور 1401از افت یک تا 2 میلیونی قیمت در بازار حکایت دارد.
تزریق تدریجی آرامش به بازار خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو معتقدند اثر خبر واردات خودرو در بازار خودروهای داخلی در حال نمایان شدن است و این امر موجب شده تا بازار خودرو شکل آرامش به خود گیرد.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که امروز نرخ دلار نوسان اندکی داشت با این حال این نوسان که رو به بالا بود نتوانست تاثیری در بازار داشته باشد.

براساس ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «پژو 207 سقف شیشه ای» در بازار با افت 2 میلیونی بیشترین افت قیمت را داشت. از سوی دیگر «رانا پلاس»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» و «پژو 207 دنده ای» نیز با افت یک میلیونی در بازار عرضه شده اند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز بدون تغییر دربازار قیمت گذاری شدند، با این شرایط «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر 305 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» در بازار 336 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «سمندLX با موتورEF7» هم 344 میلیون تومان در بازار دست به دست شد.

 ارزیابی ها همچنین نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 505 میلیون تومان قیمت خورد و افتی یک میلیونی داشت از سوی دیگر «دنا معمولی» هم با بدون تغییر در بازار 391 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  اما ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «رانا پلاس» هم با افت یک میلیونی در بازار 300 میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز 391 میلیون قیمت خورد و افت یک میلیونی داشت، اما «پژو 207 سقف شیشه ای»در بازار افتی یک میلیونی داشت و 401 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 8

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید