رصد بازار خودروهای داخلی؛

الاکلنگ قیمتی در بازار سایپایی ها+ جدول

کدخبر: ۵۱۹۵۸۶
اقتصادنیوز: بازار سایپایی ها امروز در سه فاز رشد ، افت و ثبات قیمت در بازار عرضه شدند.
الاکلنگ قیمتی در بازار سایپایی ها+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان سایپایی ها امروز «شاهین» رشد 2 میلیونی قیمت داشت و «ساینا» هم با رشد یک میلیونی در بازار عرضه شد، اما «تیبا 2 معمولی» هم در بازار افتی یک میلیونی داشت.

روند قیمتی در بازار سایپایی ها در حالی امروز با نوسان رقم خورد که غالب محصولات سایپا تغییر قیمت نداشتند. به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمتی در بازار سایپایی ها در حالی ثبت شده که این بازار همانند ایران خودرویی ها بدون مشتری است و در رکود کامل است.

قیمت محصولات سایپا

«شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که «شاهین» امروز در بازار با افت 2 میلیونی 362 میلیون تومان قیمت خورد و «ساینا» با رشد یک میلیونی در بازار 206 میلیون تومان دست به دست شد. 

رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شدند. با این شرایط «کوییکR » در بازار 207 میلیون تومانی باقی ماند و «کوییک معمولی» هم در بازار 198 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.
اما در میان خانواده تیبا امروز «تیبا صندوقدار» بدون تغییر در بازار 200 میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با افزایش یک میلیونی در بازار 203 میلیون تومان قیمت گذاری شد. 

سایپا 13

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید