رصد بازار خودروهای داخلی؛

معرفی درد مشترک دلار و خودرو در بازار + قیمت خودرو

کدخبر: ۵۲۷۷۰۵
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 23مهر 1401 سایپایی ها هم بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.
معرفی درد مشترک دلار و خودرو در بازار + قیمت خودرو

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با کند شدن دسترسی به بازار خودرو شاهد ثبات قیمت در بازار بودیم، بطوریکه سایپایی ها و پرتیراژهای ایران خودرو در بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند. از سوی دیگر امروز شاهد نوسان اندک قیمت دلار در بازار بودیم که به گفته فعالان بازار خودرو این روند هم در قیمت گذاری خودرو بی تاثیر نبوده است.

قیمت محصولات سایپا

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و 361 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار افزایش قیمت نداشت و 207 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند، براین اساس «کوییکR » در بازار 216 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم 210 میلیون تومان دست به دست.

امروز خانوداده تیبا هم رشد قیمت در بازار نداشت، با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار بدون تغییر 198میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 206 میلیون تومانی باقی ماند.

23 سایپا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید