رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش 2 میلیون تومانی قیمت شاهین + جدول

کدخبر: ۵۲۶۱۴۸
اقتصادنیوز؛ بازار خودرو سایپا امروز16 مهر 1401 با رشد یک تا دو میلیون تومانی در بازار همراه بودند.
افزایش 2 میلیون تومانی قیمت شاهین + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ در روزی که تجمعات به بازار رسید امروز شاهد افزایشی شدن قیمت در بازار خودرو بودیم، بطوریکه علاوه بر ایران خودرویی ها امروز سایپایی ها نیز رشد قیمت در بازار داشتند؛ این رشد در بازار خودرو در بازار در حالی رقم خودرو که بازار همچنان بدون مشتری است و خرید و فروش در پایین سطح خود قرار دارد.

قیمت محصولات سایپا

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار رشدی 2 میلیون تومانی داشت و 361 میلیون تومان قیمت خورد و «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 203 میلیون تومان باقی ماند.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز افزایش قیمت یک میلیون و 500 هزار تومات تا 2 میلیون داشت. با این شرایط «کوییکR » در بازار 210 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 207 میلیون تومان دست به دست.

امروز خانوداده تیبا بدون تغییر قیمت گذاری شدند و این نشان داد که «تیبا صندوقدار» امروز در بازار رشدی یک میلیونی داشت و در بازار 198میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم با افزایش 2 میلیونی در بازار 204 میلیون تومانی شد.

سایپا 16

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید