رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازار خودرو بدون تغییر به استقبال تعطیلات رفت

کدخبر: ۵۲۳۱۰۰
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز 30 شهریور 1401 سایپایی‌ها و پرتیراژهای ایران خودرو بدون تغییر راهی بازار شدند.
بازار خودرو بدون تغییر به استقبال تعطیلات رفت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ عدم تغییر قیمت در بازار خودرو امروز با نوسان اندک نرخ دلار همراه شد؛ بطوریکه امروز دلار هم با کمترین تغییر در بازار معامله شد. از سوی دیگر به اعتقاد فعالان بازار خودرو تعطیلات هفته آینده هم در ثبات قیمت بازار خودرو اثرگذار بوده است.

عوامل مذکور موجب شده تا بازار این روزها وارد رکود عمیق شود و به گفته فعالان بازار خودرو معامله در این بازار در کمترین سطح خودرو صورت گیرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «پژو 207 سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده سمند امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شد؛ با این شرایط «سمند LX» امروز 307 میلیون تومان قیمت خورد و «سمند سورن پلاس» هم در بازار  333 میلیون تومانی شد؛ ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» هم در بازار 344 میلیون تومان بدون تغییر دست به دست شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم امروز بدون تغییر در بازار عرضه شدند. «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 508 میلیون تومان قیمت خورد و افزایش  قیمت نداشت و «دنا معمولی» هم بدون تغییر 392 میلیون تومان قیمت گذاری شد. «رانا پلاس» هم در بازار 306 میلیون بدون تغییر دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده 207 هم امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز 392 میلیون قیمت خورد و «پژو 207 سقف شیشه ای» هم در بازار 402 میلیون عرضه شد.

 

ایران 30

 

 

قیمت محصولات سایپا

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار بدون تغییر 361 میلیون تومان قیمت خورد و «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 204 میلیون تومان باقی ماند.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز افزایش قیمت نداشت و با این شرایط «کوییکR » در بازار 208 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 200 میلیون تومان دست به دست.

امروز خانوداده تیبا بدون تغییر قیمت گذاری شدند و این نشان داد که «تیبا صندوقدار» امروز 200 میلیون قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» 202 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

CQKyro0TCMxT

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید