رصد بازار خودروهای داخلی؛

تیر افزایش قیمت خودرو از چله رها شد + جدول

کدخبر: ۵۲۶۱۳۴
اقتصادنیوز: ایران خودرویی ها امروز 16 مهر 1401 در بازار با افزایش یک تا 4 میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.
تیر افزایش قیمت خودرو از چله رها شد + جدول

به گزارش اقتصادنیوز در روزی که تجمعات روزهای اخیر به بازار رسید و سنجش قیمت سخت تر از قبل شد، بازار پرتیراژهای ایران خودرو با رشد قیمت در بازار قیمت گذاری شدند. رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که نرخ دلار هم امروز نوسان قیمتی داشت. به گفته فعالان بازار خودرو روند افزایشی قیمت در بازار در حالی رقم خورده که خبری از مشتری در بازار نیست با این حال امروز و پس از پایان چند روزه تعطیلات تیر رشد قیمت از چله آن خارج شد و شاهد افزایشی شدن قیمت خودرو در بازار بوده ایم. با این شرایط امروز در میان پرتیراژ ایران خودرو «پژو 207 دنده ای» با افزایش 4 میلیونی بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد.  

در اکوایران ببینید : چرا التهاب موجود جامعه ایرانی را باید جدی گرفت؟

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار رشدی یک میلیونی داشت و 346 میلیون تومان دست به دست شد. رشد قیمت «هایما» هم در بازار 2 میلیون بود و قیمت آن در بازار به 945 میلیون تومان رسید. 

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» افزایش یک میلیونی قیمت داشت و در بازار 311 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد  سه میلیونی در بازار 512 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت خانواده 207 هم امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «پژو 207 دنده‌ای» در بازار امروز 402 میلیون قیمت خورد و با رشد 4 میلیونی در بازار دست به دست شد. «تارا» هم در بازار 440 میلیون عرضه شد و تغییر قیمت نداشت.

16 ایران

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید