رصد بازار خودروهای داخلی؛

افزایش قیمت «کوییکR» و «ساینا» در بازار + جدول

کدخبر: ۵۲۷۹۷۵
اقتصادنیوز: ارزیابی محصولات سایپا از رشد قیمت برخی از سایپایی‌ها در بازار امروز حکایت دارد، با این شرایط امروز «کوییکR» و «ساینا» با افزایش یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند.
افزایش قیمت «کوییکR» و «ساینا» در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ افزایش قیمت سایپایی در بازار با رشد قیمت برخی از محصولات پرتیراژایران خودرو در بازار همزمان شد. به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر خودرو امروز شاهد افزایشی شدن نرخ دلار در بازار هم بودیم، اما این تغییرات نتوانست خریداران را به بازار کشاند.  

قیمت محصولات سایپا

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و 361 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» در بازار با افزایش یک میلیونی 208 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR » در بازار 217 میلیون تومانی قیمت خورد و رشد یک میلیونی داشت، اما «کوییک معمولی» بدون تغییر در بازار 210 میلیون تومان دست به دست.

امروز خانوداده تیبا هم رشد قیمت در بازار نداشت، با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز در بازار بدون تغییر 198میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 206 میلیون تومانی باقی ماند.

سایپا 24

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید