رصد بازار خودروهای داخلی؛

دلار ترمز قیمت خودرو را کشید + جدول

کدخبر: ۵۲۹۵۷۸
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که دلار بالاخره ترمز رشد قیمت خودرو در بازار را کشید.
دلار ترمز قیمت خودرو را کشید + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ نرخ دلار از 12 مهر 1401 تاکنون قیمت دلار نوسان اندک داشت، با این حال طی این مدت قیمت خودرو به دفعات افزایش یافت و ثبات قیمت دلار هم نتوانست تاثیری در بازار خودرو داشته باشد. اما امروز و به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تداوم پی‌در‌پی روند قیمت دلار در بازار بالاخره شاهد ترمز قیمت خودرو در بازار بودیم. ترمز قیمت خودرو امروز در حالی کشیده شد که روز گذشته بیشتر خودروهای پرطرفدار داخلی با رشد قیمت راهی بازار شده بودند.

اما این تغییر قیمت‌ها همچنان بر خرید و فروش خودروهای صفر بی اثر بوده، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو خریداران به ندرت وارد بازار می شوند و بیشترین تقاضا برای خرید و فروش خودروهای کارکرده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز امروز   348 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و 952 میلیون تومانی باقی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو «تارا دنده ای» هم بدون تغییر 442 میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم «دنامعمولی» با در بازار 400 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» که روز گذشته افزایش 5 میلیونی داشت امروز بدون تغییر 525 میلیون تومانی شد. اما «پژو 207 دنده‌ای» در بازار با بدون تغییر 407 میلیون تومان دست به دست شد.

ایران 1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید