رصد بازار خودروهای داخلی؛

سد مقاومتی خودرو در برابر دلار شکست + جدول قیمت

کدخبر: ۵۲۹۵۸۲
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا هم امروز همانند ایران خودرویی‌ها در بازار بدون تغییر راهی بازار شدند.
سد مقاومتی خودرو در برابر دلار شکست + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ثبات قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که امروز شاهد تداوم نوسان اندک نرخ دلار در بازار بوده ایم؛ به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به ثبات امروز می توان گفت سد مقاومتی بازار خودرو در برابر بی توجهی به نرخ دلار شکسته شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز تغییر قیمت در بازار نداشت و 359 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم در بازار بدون تغییر 208 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز شاهد استپ قیمت بودیم و «کوییکR » در بازار با افت یک میلیونی در بازار 217 میلیون تومان باقی ماند و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 210 میلیون تومان دست به دست.

خانوداده تیبا هم امروز تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «تیبا صندوقدار» امروز 196 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 207 میلیون تومان باقی ماند.

سایپا 1

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید