رصد بازار خودروهای داخلی؛

«پژو 207 دنده ای» 410 میلیونی شد + جدول قیمت

کدخبر: ۵۳۱۴۵۲
اقتصادنیوز؛ بازار محصولات پرتیرژهای ایران خودرو امروز 9آبان 1401 با افت 2 تا سه میلیونی در بازار عرضه شدند.
«پژو 207 دنده ای» 410 میلیونی شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز در حالی که نرخ دلار شکل افزایشی به خود گرفته بود خودرو شکل کاهشی و ثبات در بازار داشت.

عدم همسویی خودرو با دلار را می توان به این تعبیر کرد که بازار خودرو از زیر سایه اثرگذاری نرخ دلار خارج شده است. با این شرایط می توان گفت قیمت خودرو این روزها با عوامل دیگری مانند میزان عرضه و یا قیمت‌سازی در بازار قیمت‌گذاری می شوند. از سوی دیگر فعال شدن امکان ثبت‌سفارش خودرو در سامانه جامع تجارت نیز بر قیمت‌گذاری خودرو اثرگذار بوده است. این نکته را نیز باید در نظر گرفته که آشفتگی قیمتی در بازار خودرو موجب شده تا خریداران کمترین تمایلی برای ورود به بازار خودروهای صفر از خود نشان دهند و با این شرایط بازار خودروهای کارکرده این روزها داغ شده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «پژو 207 دنده ای» و «تارا دنده ای» در بازار با افت 2 تا سه میلیون قیمت گذاری شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد. رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» در بازار امروز 346 میلیون تومانی شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر «هایما S7» هم در بازار تغییر قیمت نداشت و 952 میلیون تومانی باقی ماند. رصد بازار نشان دهنده آن است که در میان پرتیراژهای ایران خودرو اما «تارا دنده ای» در بازار 437 میلیون تومانی شد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند، با این شرایط «دنامعمولی» در بازار 411 میلیون تومان باقی ماند و «دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر 525 میلیون تومان در بازار دست به دست شد. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» در بازار با افتی 2 میلیونی و 410 میلیون تومان دست به دست شد.

ایران 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید