رصد بازار خودروهای داخلی؛

رکود در بازار خودرو + جدول قیمت

کدخبر: ۵۳۷۳۵۶
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو از ثبات قیمت سایپایی ها در بازار حکایت دارد، ثباتی که شامل محصولات ایران خودور هم می شود.
رکود در بازار خودرو + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ براساس رصد بازار خودرو امروز و در حالی که سایپایی ها هفته گذشته را با رشد قیمت سپری کردند. به گفته فعالان بازار خودرو امروز نرخ دلار هم تغییری نداشت ثباتی که برخی از فعالان بازار خودرو ثبات در بازار را به آن نسبت می دهند. اما علاوه بر ثبات بازار خودروهای بدون کارکرد امروز هم روزی کم مشتری را پشت سرگذاشتند، بطوریکه رکود همچنان در بازار حاکم بود.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» در بازار امروز بدون تغییر 372 میلیون تومان قیمت خورد. رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 226 میلیون تومانی دست به دست شد.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم بدون تغییر راهی بازار شدند.  با این شرایط  «کوییکR » در بازار به  229 میلیون تومانی قیمت خورد و «کوییک معمولی» هم در بازار 222 میلیون تومانی شد.

اما «تیبا صندوقدار» هم در بازار 212میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم بدون تغییر در بازار 220 میلیون در بازار دست به دست شد.

سایپا 5

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید