رصد بازار خودروهای داخلی

معرفی عامل نوسان نرخ خودرو در بازار + جدول قیمت

کدخبر: ۵۳۷۸۳۵
اقتصادنیوز: پرطرفدارهای ایران خودرو امروز هم با افزایش قیمت راهی بازار شدند؛ با این شرایط می توان گفت قیمت خودرو در هفته جاری برای دومین روز پی در پی شکل افزایشی داشت.
معرفی عامل نوسان نرخ خودرو در بازار + جدول قیمت

 به گزارش اقتصادنیوز ؛ رکود تورمی یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو نوسان قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند و معتقدند با توجه به شرایط کنونی پیش بینی وضعیت بازار غیرممکن شده است. طی روزهای اخیر به دفعات شاهد تغییر روند در بازار خودرو بوده ایم و رشد، ثبات و افت قیمت را به دفعات در بازار شاهد بوده ایم. این روند موجب شده تا فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید کنند که این روزها تنها ارقام در بازار جابجا می شود و خبر چندانی از خرید و فروش در بازار خودروهای بدون کارکرد نیست.

امروز در میان محصولات پرطرفدار ایران خودرو تقریبا تمام خودرو رشد قیمت داشتند و تنها خانواده دنا بدون تغییر راهی بازار شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7 » و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمندLX با موتورEF7» امروز در بازار با رشدی 2 میلیونی در بازار 372 میلیون تومان قیمت خورد. اما «هایما S7پلاس» امروز هم رشد 3 میلونی قیمت داشت و در بازار میلیارد و 113 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر در میان پرتیراژهای ایران خودرو قیمت  «تارا دنده ای» هم در بازار با رشد چهار میلیونی به 504 میلیون تومان رسید.

رصد بازار همچنین نشان دهنده آن است که خانواده دنا هم امروز رشد قیمت داشته است، براساس ارزیابی‌ها «دنامعمولی» هم در بازار بدون تغییر 432 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 586 میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر «پژو 207 دنده‌ای» رشدی 2 میلیون داشت و 452 میلیون تومان قیمت خورد.

ایران 7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید