رصد بازار خودروهای داخلی؛

ترمز سایپایی‌ها در اتوبان رشد قیمت‌ها + جدول

کدخبر: ۵۴۱۵۰۵
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار خودرو از ثبات قیمت سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد و با این شرایط می توان گفت پس از دو هفته افزایش قیمت محصولات سایپا امروز بدون تغییر راهی بازار شدند.
ترمز سایپایی‌ها در اتوبان رشد قیمت‌ها + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ آرامش بازار خودرو در شرایطی صورت گرفت که امروز نرخ دلار به افزایش خود در بازار ادامه داد با این حال بازار خودرو ترمز رشد قیمت را کشید و بالا رفتن نرخ دلار را تماشا کرد.

افزایش قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خورده که به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر خرید و فروشی در این بازار صورت نمی گیرد و خریدران در انتظار رسیدن بازار به آرامش هستند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار تغییر قیمت نداشت و 440 میلیون قیمت گذاری شد، استپ قیمتی سایپایی ها در حالی در بازار امروز زده شد که این خودرو روز گذشته در یک هفته گذشته یکی از رکوردداران بازار خودرو بود. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز تغییر قیمت نداشت و 252 میلیون تومانی دست به دست شد. ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز تغییر قیمت نداشت؛ با این شرایط «کوییکR» در بازار 262 میلیون تومانی قیمت گذاری شد و قیمت «کوییک معمولی» هم 256 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار بدون تغییر 237 میلیون تومانی شد و «تیبا 2 معمولی» هم 248 میلیونی باقی ماند.

سایپا 22

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید