رصد بازار خودروهای داخلی؛

«تیبا 2 معمولی» در بازار 300 میلیونی شد + جدول قیمت

کدخبر: ۵۴۴۲۵۲
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از رشد 2 تا 4 میلیونی سایپایی‌ها در بازار حکایت دارد، بطوریکه با این رشد قیمت «تیبا 2 معمولی» در بازار به 300 میلیون تومان رسید.
 «تیبا 2 معمولی» در بازار 300 میلیونی شد + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛‌ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که سایپایی‌ها امروز هم با توجه به تداوم نرخ دلار به رشد قیمت خود ادامه دادند و این امر موجب شد تا ترمز رشد قیمت خودرو در بازار کشیده نشود.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار 2 میلیون رشد قیمت داشت و 527 میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته است. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز افزایش سه میلیونی داشت و در بازار 303 میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار 2 تا 3 میلیون افزایش داشت. با این شرایط «کوییکR» در بازار 315 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 305 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» هم در بازار امروز رشد 3 تا 4 میلیونی قیمت داشت و 293 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 300 میلیون تومان دست به دست شد.  

قیمت سایپا 4 دی

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید