رصد بازار خودروهای داخلی؛

سایپایی‌ها با رشد قیمت به تعطیلات رفتند + جدول

کدخبر: ۵۴۴۴۸۶
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار محصولات سایپا از رشد یک تا سه میلیونی سایپایی حکایت دارد.
 سایپایی‌ها با رشد قیمت به تعطیلات رفتند + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی‌ها امروز هم همراستا با ایران خودرویی‌ها و نرخ دلار به رشد قیمت خودرو ادامه دادند. رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی صورت گرفت که فعالان بازار خودرو پیش‌بینی می کردند با توجه به افزایش قیمت خودرو در هفته‌های اخیر و تعطیلات آخر هفته امروز شاهد استپ قیمت در بازار باشیم؛ اما قیمت‌ها خودروهای داخلی نشان داد که بازار فعلا خیال آرام شدن ندارد. 

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

خودرو «شاهین» امروز در بازار 2 میلیون رشد قیمت داشت و 529 میلیون قیمت گذاری شد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته است. براساس ارزیابی بازار «ساینا» هم امروز افزایش یک میلیونی داشت و در بازار 304 میلیون تومان دست به دست شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز در بازار 1 تا 2 میلیون افزایش داشت. با این شرایط «کوییکR» در بازار 316 میلیون تومان قیمت گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 307 میلیون قیمت خورد. «تیبا صندوقدار» در بازار امروز با رشد 1 میلیونی قیمت داشت و 294 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 300 میلیون تومان دست به دست شد. 

قیمت سایپا 5دی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید