رصد بازار خودروهای داخلی؛

مقاومت سایپایی‌ها در برابر رشد قیمت + جدول

کدخبر: ۵۵۰۹۵۰
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که سایپایی‌ها امروز با افت 1 تا 4 میلیون در بازار قیمت گذاری شدند.
مقاومت سایپایی‌ها در برابر رشد قیمت + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی بازر نشان دهنده آن است که امروز همزمان با کاهشی شدن نرخ دلار در بازار قیمت خودرو هم در بازار کاهشی شد. افت قیمت خودرو در بازار در حالی رقم خودرو که طی روزهای اخیر بازار خودرو به دفعات رکورد رشد قیمت از خود به جا گذاشته بود، اما این روند امروز معکوش شد.

براساس ارزیابی بازار امروز «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» افت 4 میلیونی در بازار داشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار با افت 2 میلیون تومانی در بازار به 508 میلیون تومان رسید. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم افتی یک میلیون در بازار 309 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR» هم در بازار 310 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 4 میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با افت 4 میلیونی در بازار 306 میلیون قیمت خورد. اما در میان خانواده تیبا «تیبا صندوقدار» در بازار 310 میلیون تومان قیمت خورد و افت 3 میلیونی را ثبت کرد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 309 میلیون تومان دست به دست شد و افت یک میلیونی را تجربه کرد.

سایپا 4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید