رصد بازار خودروهای داخلی؛

کاهش تدریجی قیمت در بازار خودرو پس از طغیان چند هفته اخیر+ جدول

کدخبر: ۵۵۱۱۶۶
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار از تداوم افت قیمت خودرو دارد؛ بطوریکه امروز پرطرفدارهای ایران خودرو با کاهش 5 تا 22 میلیون تومان راهی بازار شدند.
کاهش تدریجی قیمت در بازار خودرو پس از طغیان چند هفته اخیر+ جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ استارت افت قیمت خودرو از روز گذشته زده شد و امروز شاهد ادامه این روند بودیم؛ بطوریکه «پژو 207 دنده ای» پس از هفته‌ها رشد قیمت امروز با افتی 22 میلیونی رکود کاهش قیمت را شکست. به گفته فعالان بازار خودرو رکورد قیمت در این بازار در حالی شکسته شد که در ابتدای روز شاهد کاهش نرخ دلار در بازار بودیم و با رسیدن روز به نیمه این روند تغییر کرد قیمت به مرز روز گذشته بازگشت، اما بازار خودرو روند کاهشی را به افزایشی شدن ترجیح داد و با این شرایط امروز شاهد افت قیمت در این بازار بودیم.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز 448 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و افت 5میلیون تومانی را ثبت کرد. اما «هایما S7پلاس» با  افت 5 میلیونی یک میلیارد و 345 میلیون تومان قیمت خورد.

«تارا دنده ای» هم در بازار با افت 7 میلیونی در بازار 600 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که در میان خانواده دنا امروز «دنامعمولی» در بازار 605 میلیون تومان قیمت گذاری شد تغییر قیمت نداشت و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 740 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 10 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو 207 دنده‌ای» که در ابتدای هفته جاری رکوردار رشد قیمت بود امروز با افت 22 میلیونی در بازار 630 میلیون تومان قیمت گذاری شد. 

ایران 5

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید