رصد بازار خودروهای داخلی؛

استراحت سایپایی‌های پس از چند صعود بزرگ!+ جدول قیمت

کدخبر: ۵۵۱۷۹۹
اقتصادنیوز: ارزیابی محصولات سایپا در روزی که دلار نوسان اندک داشت بالاخره عقب نشست و سایپایی‌ها بدون تغییر راهی بازار شدند.
استراحت سایپایی‌های پس از چند صعود بزرگ!+ جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز  رصد بازار خودرو از همراستایی سایپایی‌ها با پرطرفدارهای ایران خودرو حکایت دارد، بطوریکه هر دو خودروساز امروز بدون تغییر در بازار قیمت‌گذار شدند. استپ قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خودرو که بازار خودرو هفته گذشته را با رشد قیمت به پایان رسانده بود و با این شرایط ترمز رشد قیمت کشیده شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 497 میلیون تومان باقی ماند و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 305 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اما رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم تغییر قیمت نداشتند با این شرایط  «کوییکR» در بازار 306میلیون تومانی ماند و «کوییک معمولی» هم بدون تغییر در بازار 303 میلیون قیمت خورد. خانواده تیبا هم بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند و با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 303 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 305 میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.

سایپا 8

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید