رصد بازار خودروهای داخلی؛

سایپایی‌ها با رشد راهی بازار شدند + جدول قیمت

کدخبر: ۵۵۲۰۳۱
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز و با افزایش نرخ دلار قیمت سایپایی‌ها هم در بازار افزایشی شد.
سایپایی‌ها با رشد راهی بازار شدند + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز سایپایی‌ها با افزایش 3 تا 8 میلیون تومان راهی بازار شدند و بیشترین رشد قیمت به «شاهین» رسید و این خودرو امروز در بازار از مرز نیم میلیارد عبور کرد. به گفته فعالان بازار خودرو افزایش نرخ دلار موجب شد تا بازار خودرو شکل ثابت خود را از دست بدهد و امروز با رشد راهی بازار شود.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 505 میلیون تومان شد و رشد 8 میلیونی قیمت را ثبت کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 310 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 4 میلیون تومانی داشت.

اما رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز رشد قیمت در بازار داشتند و با این شرایط  «کوییکR» در بازار 310 میلیون تومانی شد و افزایش 4 میلیونی  داشت و «کوییک معمولی» هم با رشد 4 میلیونی در بازار 307 میلیون قیمت خورد. خانواده تیبا هم از غافله رشد قیمت عقب نماند و افزایشی 3 میلیونی را تجربه کردند با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 306 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 308 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 9

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید