رصد بازار خودروهای داخلی؛

رفت وبرگشت قیمت‌ سایپایی‌های در بازار + جدول

کدخبر: ۵۵۷۸۷۰
اقتصادنیوز: رصد بازار خودرو از تداوم رشد قیمت در بازار سایپایی‌ها دارد، بطوریکه خودروهای سایپا امروز با افزایش 4 تا 10 میلیون در بازار قیمت گذاری شدند.
رفت وبرگشت قیمت‌ سایپایی‌های در بازار + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ به گفته فعالان بازار خودرو نوسان نرخ دلار در بازار امروز عمده دلیلی است که موجب شد تا این بازار با نوسان روبرو شود. براساس ارزیابی‌ها بازار خودرو در ابتدای روز شکل افزایشی داشت، اما در نیمه روز شاهد کاهشی شدن نرخ دلار بودیم. روندی که در بازار خودرو هم مشاهده شد. بطوریکه خودروهای داخلی در ابتدای روز با رشد قابل توجه چند دهه میلیونی در بازار داشتند، اما در نیمه‌های روز شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار بودیم.

 قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 690 میلیون تومان شد و رشد 10 میلیونی داشت شاهین از ابتدای هفته جاری به دفعات رشد قیمت داشت و به گفته فعالان بازار خودرو این رشد همچنان ادامه دارد. اما براساس ارزیابی بازار نشان می‌دهد که امروز «ساینا» با افزایش 8 میلیونی در بازار 390 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییکR» در بازار 405 میلیون تومانی شد و رشد 4میلیونی را ثبت کرد و «کوییک معمولی» هم در بازار 394 میلیون قیمت خورد و رشدی 4 میلیونی داشت.

اما در میان خانواده تیبا، امروز «تیبا صندوقدار» در بازار افزایش 5 میلیون تومانی داشت و 383 میلیون قیمت گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم افزایش 5 میلیونی داشت و در بازار 387 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا 7

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید